Klachten

Zijn er klachten?

We willen graag dat u méér dan tevreden bent over de dienstverlening van Optimaal Zorg. Daar zetten we ons elke dag voor in. Heeft u een opmerking, een meningsverschil met een zorgverlener of een klacht? De eerste stap is dat u dit bespreekt met de zorgverlener in kwestie en/of met de leiding van Optimaal Zorg.

Een klacht kan over van alles gaan, over een verschil van mening over de zorgvraag, de werkwijze, over de factuur of over de bejegening door zorgverleners. U kunt de leiding van Optimaal Zorg vragen om advies en/of bemiddeling. Zij is bereikbaar via het telefoonnummer wat u kunt vinden op de contactpagina.

Komt u er niet uit in dat gesprek? Of wilt u direct een klacht indienen? Dat kan dit per mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Optimaal Zorg zal er alles aan doen om uw probleem zo snel en adequaat mogelijk op te lossen.

Lukt het niet om er samen met Optimaal Zorg uit te komen? Dan kunt u zich wenden tot een klachtenfunctionaris en de geschilleninstantie van klachtenregeling.nl, waarbij Optimaal Zorg via SoloPartners is aangesloten.
Contactgegevens Stichting Klachtenregeling.nl www.klachtenregeling.nl 
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
085-4858560

Landelijk Meldpunt Zorg 
Het Landelijk Meldpunt Zorg geeft informatie en advies indien een client een vraag of klacht heeft over de kwaliteit van zorg. Het Landelijk Meldpunt lost geen klachten op, maar helpt clienten wel verder. Zo informeren zij clienten over de mogelijkheden uw klacht op te lossen, beantwoorden zij vragen en helpen zij met praktische tips. Het Landelijk Meldpunt Zorg is onderdeel van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Landelijk Meldpunt Zorg voor cliënten